JuliaBack.reismee.nl

Het toetje op mijn geweldige reis!

Indonesie is heerlijk!!

Eerste dagen surfen in Kuta, een vreselijke toeristisch plek gevuld met 95% aussie's en kiwi's (en ze lijken echt allemaal op elkaar, stereotype hersenloze surf-dude), maar het surfen maakte veel goed! Toch maar op zoek gegaan naar wat cultuur in het midden van Bali, fietsend door de rijstvelden en genietend van de eerste massages en een kook-cursus voor 7-gangen die we stuk stuk heb opgegeten.. pff iets te veel van het goeie, maar heerlijk. Vervolgens afzakken naar het zuiden, Sanur, een rustig plaatsje met mooi strand en vooral voor Ilse en Pieter, om hun op te zoeken, was echt fantastisch! De eerste verse cocosnoot, werden er niet echt blij van, maar leuk voor de foto! Vanuit Sanur op zoek naar DE relax-plek, Nusa Lembongan, een klein eilandje naast Bali, daar lekker rond fietsen, relaxen op 'dream beach', eerste ritje op de scooter (pap en mam ik doe voorzichtig hoor!), 's ochtends wakker worden met de golven, omdat je drie meter van het strand slaapt. Vanuit Nusa Lembongan direct naar Gili Trawangan, een paradijs, waar je enkel te voet, op de fiets of te paard je kan verplaatsen, waar je in 1,5 uur om het eiland hebt gelopen, waar je komt om te genieten, bruin te worden en 's avonds biertjes te drinken en bovenal eten op de food-market met allemaal verschillende kraampjes met sate, verse vis, noodle-soup en allemaal even heerlijk en goedkoop! Nu ben ik aangekomen in Lombok voor nog een paar dagen avontuur hier en dan terug naar Bali voor nog wat avontuur en dan tot slot nog wat surfen en relaxen. 1 juli vlieg ik naar Kuala Lumpur, waar ik drie dagen heb, om vervolgens terug te vliegen naar Nepal en vanuit daar naar huis, waar ik 8 juli aankom.. Tijd vliegt nu echt, dus ga nog even hard genieten, maar heb al wat foto's toegevoegd om jullie even mee zoet te houden :) Tot over een paar weken! xxx

Reacties

Reacties

Anne

Hi Juul, haha je wilde zeker weer zo snel mogelijk terug naar het genieten toen je dit stuk schreef?

Maar klinkt goed allemaal! Geniet er nog maar even van en tot snel!

x

Kun

Hee Julia,
lekker genieten daar op Bali. Hoop dat Lombok ook een mooi avontuur voor je wordt.

Ik ben op Borneo, wat jungle treks aan het doen en wildlife aan het spotten. 2 juli vlieg ik naar Jakarta.

Veel plezier nog!
Kun

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!