JuliaBack.reismee.nl

In afwachting voor mijn Tibet permit...

Na me behoorlijk verrot te voelen aangezien de Tibet reis niet doorging heb ik iemand gevonden om een nieuwe reis mee te boeken en heb afgelopen vrijdag een reis geboekt voor 10 dagen Tibet (inhoudelijk zelfs beter dan de vorige).. Toen was het weer afwachten of ik de permit zou krijgen, maar ik heb heerlijk genoten van meer dan een week relaxen, uitgaan, slapen, lezen, pingpong, films kijken, lekkereten,genieten van leuke mensen om me heen en nog een beetje uitgaan naar fantastische bars en club met nog meer whiskey - icetea.. Ik ben de stad echt meer gaan waarderen de afgelopen week, aangezien ik de eerste dagen de stad niet echt spannend vond.

Gisteren zouden we te horen krijgen of we de permit hebben en ik ging het vragen, maar helaas wist Joy (zij regelt de Tibet trips en doet het echt fantastisch) nog niks. Dus gingik maar weer terug naar de bar in het hostel. Nog geen twee minuten later komt ze de trap op gerend met een papiertje...Jeeeeeejjjj ik mag naar Tibet!!!!!!!! Dus morgen vertrek ik naar Tibet met een 44 uur durende treinreis en dan een tour van 10 dagen met als eindpunt Nepal!! Kan niet wachten!

Reacties

Reacties

Gwen

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!

Merel

Wat gaaf!!!!! Veel plezier en geniet ervan!! Dikke x

Hans-Joachim

Hi Julia,

congratulations - good luck and take care of the altitude sickness...

brgds,

Rosy

Veel plezier kleine Tibetaan! De terrasjes in Amsterdam (en ik) missen je wel hoor! Xxx

Merel

Gulles!!! Wat een leuke foto's!! Ziet er goed uit!! Gaat alles goed met je? Ben je al in Nepal? Kus

Gwen

Jul ik kan niet wachten om al je foto's te kunnen zien. Ziet er allemaal goed uit!!

X

Steef

Lieve Juul, hoe is het met je? Hoe is het in Tibet? Ben je lekker aan het genieten? Geniet ervan lieverd!

xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!