JuliaBack.reismee.nl

Volgende station: Pingyao

Mijn tijd in Beijing zit erop! Ik heb hier een geweldige tijd gehad met veel leuke mensen. Afgelopen vrijdag kwamen er drie meiden uit Noorwegen in mijn kamer in het hostel, daar ben ik nog veel mee op pad geweest en dat was ontzettend leuk, rond fietsen in Beijing, naar de Forbidden City, Tiananmen Square en veeeeel eten!! Zij houden ook erg van eten dus dat kwam goed uit! Ik ben ook nog bij een gigantische vlooien-antiek-markt geweest, die moeten ze echt naar Nederland verhuizen! Het fietsen in Beijing is ook echt heerlijk, dat had ik eerder moeten doen, had me wat blaren bespaard, de fietspaden zijn vaak breder dan voor de auto's, je moet alleen uitkijken bij de kruispunten, want daar zit nooit logica in, gewoon gaan!!

Afgelopen week ben ik ook naar massage-salon geweest, waar we een 'cupping treatment' hebben gehad, nou die is dus echt niet aan te bevelen!! Dat deed pijn!!!!! En heb nu nog blauwe cirkels op mijn rug staat haha dus ben er nog niet achter waar het goed voor is geweest, maargoed interessant is het wel :) We werden hier ook nog afgezet, want terwijl we op de buik op het massage-bed lagen hebben ze nog allemaal andere dingen gedaan, behalve cupping, weet ik veel dat dat er niet bij hoort en probeer dan maar is uit te leggen dat je er niet om hebt gevraagd... haha dus weer wat geleerd!

Zaterdag ben ik biertjes gaan drinken met Maarten en Thalia, wat erg gezellig was! We hebben meerdere barretjes uitgeprobeerd, overal hadden ze chinese live-muziek met de boxen op straat, zo hard dat je tien verschillende soorten door elkaar hoorde alleen al als je op straat liep. Binnen was de muziek zo hard, dat je geen fatsoenlijk woord kon wisselen, maar het was een hele ervaring!

Nu ben ik uitgechecked in Beijing en vertrek ik zo naar het treinstation voor mijn trein richting Pingyao van ongeveer 12uur. Ben heel benieuwd naar de treinrit en natuurlijk mijn volgende stop!

Reacties

Reacties

kim

nice juul!
geniet er maar lekker van!
xx

Janus

Klinkt goed!Prettige reis verder en kijk ut oor enge massages he?! Haha X

Maarten

Was zeker gezellig van de week! Ben er trouwens al achter dat we niet opgelicht zijn met bierprijzen ;)
is daar blijkbaar altijd zo!
Geniet van je reis en ben benieuwd naar de nieuwe verhalen!
Ik ga nog 5 maanden in Beijing genieten.

GRT Maarten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!